Hari Ini Sudah Berselawat

Komisen #1- #7 Job Di Rumah Bulan Julai 2016

Assalamulaikum dan salam sejahtera


Anda buat apa di hujung minggu ni?


Minggu ini saya balik kampung di Kedah, ziarah ummi. Menurut adik ipar saya, buah-buahan sudah banyak yang masak.


Saya pun sudah lama tidak makan buah fresh dari ladang.


Jadi, inilah masa yang ditunggu-tunggu.


rumah kampung
Kampung halaman


Sebelum balik kampung, saya nak kongsi dengan anda tip buat duit dengan job dirumah (affiliate).


Sebelum itu, Alhamdulillah syukur yang teramat sangat, dalam bulan Julai 2016 ini saya dapat 7 kali komisen dari Job Di Rumah.


Komisen #1- #7 Job Di Rumah Bulan Julai 2016


Komisen #1- #7 Job Di Rumah Bulan Julai 2016
Komisen job di rumah Julai 2016
Alhamdulillah, boleh dikatakan setiap bulan memang ada komisen yang masuk dari program affiliate Job Di Rumah.


Bagaimana kalau anda mahu buat seperti yang saya buat?


Cuba langkah-langkah di bawah ini.

  • Buat artikel tentang Jobdirumah
     
  • Baca Panduan Jobdirumah dulu. Kalau belum beli, beli dulu –> Panduan Jobdirumah
     
  • Selepas baca panduan job dirumah, kongsikan kelebihan program ini di blog anda atau di mana-mana sahaja tempat orang boleh baca.
     
  • Jangan tipu. Jangan ambil bukti orang lain dan klaim bukti itu anda yang punya.Tulis yang mana yang anda tahu sahaja.
     
  • Berdoa banyak-banyak supaya Allah memurahkan rezeki.


Oklah..Itu sahaja tips saya untuk kali ini.


Walaupun sudah ramai blogger yang buat duit dari program affiliate job di rumah ini, tetapi anda jangan bimbang kerana rezeki Allah SWT amat amat luas.


Anda buat sahaja. InsyaAllah rezeki akan datang.


Yakinlah kepada Allah.


Kalau mahu rezeki yang melimpah ruah...ini dia --->>> 111 Formula Tarik Rezeki.

0 Komentar untuk "Komisen #1- #7 Job Di Rumah Bulan Julai 2016"

Back To Top